Jeg har lavet lidt om her på siden, vil prøve at holde mig til mine håndlavede smykker.

Jeg er meget glad for at lave smykker, og håber at I andre også kan lide dem, jeg vil gerne modtage
gode ideer hvis du har nogle spændende forslag til noget nyt i smykkeafdelingen.

Jeg laver mine smykker af gode matrialer, nikkelfrit naturligvis...Arbejder med 925 sølv,
forgyldte materialer, vintage bronze og kobber. Jeg bruger også en del krystaller og halvædelsten.

Egentlig et underligt ord, halvædelsten, for mig er de ædelsten på lige fod med andre stene.

Jeg har lige lavet nogle nye lange halskæder, de når næsten til navlen - men kan evt. også laves i en kortere version, hvis det skulle være et ønske.

her kan du se dem:


smuk rød koral på ca 2 cm og mat sort onyx.   375 + porto


her et fint hjerte i Bornholmsk granit og rødlige opaler, 375 + porto

halskæder, 53 cm lange + vedhæng, 
ca navlelængde, kæden er forgyldt.
Den ene har en smuk rød koral + 3 sorte matte onyx perler...nr 1
den anden har et flot sort/brun granit hjerte og to opaler...nr 2
375,- + porto pr. stk...........mobile, paypal + bank

Populære indlæg fra denne blog

Free pattern for Pukipuki